søndag den 20. maj 2012

"Watch out"

God søndag søde mennesker :) 


I denne weekend har jeg hygget mig for alle pengene. 
Fredag var jeg sammen med min søde veninde Helle inde på Ramblaen i Barcelona (..svarer til strøget i København-agtigt. 
Her gik vi rundt og sludrede - meningen var egentligt bare, at få lidt luft og hygge, men det mundede sig så ud i; SHOPPING (..selfølgelig, igen igen igen!!) - hvilket jeg jo kunne have sagt mig selv.. tsssk, det dankort er blevet misbrugt groft på det seneste. Upsi ;) 


Men fik nogle lækre sager med hjem, som jeg vil vise snarest... endvidere besluttede vi os så, at købe frisk mynte med hjem og lave vores egne `mojitos´, da det er min ultimative yndlings sommerdrink. Mums, de smagte godt..senere endte vi med, at tage i byen. 


Lørdag gik på total afslapning, lidt rengøring og tøj-vaskning samt lave god aftensmad. Om aftenen sad vi og streamede 
`Mikkel Kessler vs. Allan Green´ kampen - og det skal lige siges, at jeg synes at boksning er liiidt spændende, selvom jeg ved at det ikke typisk, er en tøsesport ;) Derfor blev jeg også noget så 
jublende GLAD og en anelse skrigende (..dog af glæde) da Kessler lavede knock-out på Green i 3.rundte. Waauv, hvor var det stort!
Elsker når vi danskere udmærket os ved store begivenheder, og det må klart siges, at denne er én af de større. You go, Kessler! ;)


Idag søndag har jeg sovet længe og sidder nu og slapper af, samt klarer diverse ting på mac´en og hører god musik....lige en søndag efter mit hoved! mmh.... overvejer kraftigt, at lave mig en lækker sandwich og sætte et afsnit ( eller to?) på af OTH  og ellers bare hygge mig. Imorgen venter en ny arbejdsuge jo. 


Forresten.... her er to ure jeg kigger på for tiden - da jeg kraftigt overvejer, at købe et af dem i næste måned. Hvilket af dem synes I er det fineste mon?? 










Håber også at I har haft en dejlig weekend? :) 
xoxo, Micha 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar