mandag den 21. maj 2012

gode fund :)

Godaften derude 
Jeg håber at I alle har haft en dejlig dag? Har hørt at Danmark endelig har fået dejligt sommervejr, og det glæder mig :) 


I dag har jeg bare været på arbejdet, og derefter var jeg kort lige inde i centrum af Barcelona, for at ordne lidt forskelligt. 


Som jeg nævnte igår, kom jeg i fredag (..igen, igen) til, at luske nogle gode sager med hjem til min garderope. Og må sige, at jeg nu slet ikke fortryder dem ;)


Købte blandt andet denne fine taske i det lækreste bløde ruskind i den fineste fersken-agtige farve fra Zara. Har haft kigget på den et par gange, men nu røg den altså med mig hjem, synes dog ikke at billedet under lever op til hvordan den ser ud i virkeligheden...der er den meget finere, derfor lover jeg at komme med et `live´billede af den snart; 



.


Købte også de her fede jeans fra Mango, som jeg glæder mig til at bruge over sommeren med en fin top til og lækre accessories; 





Hvad synes I om det? :) 


xoxo, Micha 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar