tirsdag den 24. april 2012

Fashion

Uuh... Endnu et lille lækkert fashion-køb, gjort i mit skønne Barcelona


Alt sammen er fra H&M, og jeg elsker det hele! Har endda fået de to bh´er til en slik pga. udsalg. Jeg er simpelthen så glad for den sorte blonde bh, den er bare så fin. Og det samme med den fine sarte-rose blonde bh! :) 
Solbrillerne er virkelig også blevet et hit, de er klassiske og dog så gode. OG tjek lige det fine sarte rosa etui ud, det er så fikst altså...laver altid dumme ridser i solbrillen, når jeg putter dem i tasken. Men! ikke mere nu ;)   
Øreringene synes jeg er så rå og fede, og har allerede brugt dem til et feminint sæt. Elsker at tilføje lidt `bad ass´til det meget feminine...og så det bare lidt læks´med oxideret metal, synes jeg!
Sidst men ikke mindst, har jeg igen tilføjet lidt sejt neonfarvet til mine hverdags outfit med disse hverdags hår-elastikker. 

Håber at I derude har haft en skøn dag!? :) 

xoxo, Micha 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar